behöver virka framtiden.



Jag hatar mig själv. Jag hatar min kropp. Jag hatar min verklighet.
Idag har jag ätit:
Frukost:  1 kopp te
Lunch: 2 mandariner, 1 bit saffranskaka
Kvällsmat: 3 mackor med smör, kaviar och ost, 1 saffransbulle, 1,5 glas mjölk.

Skjut mig. Jag vågar inte räkna ut kaloriintaget. Det hela slutade (såklart) med att jag spydde i duschen tills det kom blod. Tyvärr fick jag inte upp så mycket mat, vilket gör att jag känner mig ännu sämre.

Om någon timma kommer Sebastian med öl. Fler kalorier.
Jag ska dricka tills jag däckar.
Jag tänker inte vara kvar i det här.

Kommentarer
Postat av: Lina

oj.. jaha. haha! det trodde jag verkligen inte... haha!

okej, ja. jag ska nog göra det hehe!

och tack.

puss<3

2010-12-04 @ 20:04:41
URL: http://killamangiro.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hade hoppats på att ingen annan i hela världen hade känt igen sig i texten. Fånigt önsketänkande, haha.

Eller jo, gladast i världen önskar jag att alla var. Fast det andra kan kvitta!



Massor med styrkekramar till dig!

Och, tack förresten!

2010-12-07 @ 16:52:00
URL: http://400slag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0