fan ta fredagsmys.



Det känns som ett slag i ansiktet varje gång "fredagsmys-reklamen" kommer på tv eller spotify. Det var längesen jag upplevde ett riktigt Fredagsmys. Precis som de två senaste Fredagarna har jag ätit massor med kvällsmat och sen spytt tills blod kommit upp. Kvällsmaten bestod utav paj och knäckebröd. Knäckebröd är förjävligt att spy upp. Konsistensen är vidrig. Missförstå mig inte nu, jag tycker att allt är vidrigt att spy upp, men knäckebröd bland det värsta.

Jag var inte i skolan idag. Jag hade en tid klockan åtta på bup och efter den blev jag hämtad utav morfar. Vi åkte ut till deras hus där jag i princip bara sov och fikade tills det var dags att åka hem. 2 bitar saffranskaka blev det.
Mormor behandlade mig som om jag vore gjord utav glas. Försiktigt, försiktigt kramade hon mig. Försiktigt försiktigt bädade hon ner mig i soffan. Det kändes bra. Fint.

Men jag oroar mig inför resten utav kvällen. Jag är rädd för att mamma ska ställa fram massor utav godis och att jag ska hetsa. Jag är rädd för att jag ska tvingas spy mer.

Jag hatar att jag gjort mig själv såhär fruktansvärt fet. För sanningen och säga, jag har bara mig själv att skylla.


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Fina Hirana.

2010-12-11 @ 11:39:44
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: ForeverFashionGirl ^^ :) ♥

fin blogg gumman :)

2010-12-11 @ 12:06:43
URL: http://foreverfashiongirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0