jag skäms men tar mig i kragen.



Okej. Matplaneringen sprack. Jag glömde clementinen hemma och mina klasskompisar tjatade på mig att jag skulle ta mat, så jag gjorde det för att det inte skulle kännas så pinsamt. Det var tacos så jag åt cirka fem nachochips, lite  grönsaker, gräddfil och cirka 0,5 dl köttfärssås. Jag känner mig jättemisslyckad men tänker inte låta det förstöra dagen.
Fortsatt planering utav dagen:
Kvällsmat: LITEN potion av det som mamma lagar, max 1 clementin, så mycket te jag vill.

Först var det meningen att vi skulle äta räkmackor, men imorse sa mamma att hon hade ändrat sig. Till vad vet jag inte. Dock har jag tur för jag kommer att äta kvällsmat senare än min familj, så jag kan ta en väldigt liten potion utan massa jobbiga frågor.
Jag är stark. Jag kan. Jag skäms men tar mig i kragen. Det kan fortfarande bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0