manic wednesday.


Om en minut börjar skolan. Jag sitter hemma i badrummet med tungt hjärta. Jag känner mig så jävla ful och värdelös att jag vill inte lämna lägenheten. Jag vill inte visa mig såhär. Tårarna bränner bakom ögonlocken. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag måste till skolan, för Ina är där, och hon fyller år idag.

Bröstet gör så jävla ont. Ilar och river. Fy fan vad vidrig och patetisk jag är. Jag vill slå sönder mig själv, gömma mig under täcket och aldrig mer komma fram.
Hat.

Men ni, ni är så himla fina. Ni kämpar på så vackert. Jag beundrar er.
Glöm inte det.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, ja förlåt. allt ha varit så jobbigt och jag har inte orkat någonting, men uppdaterar ikväll.

ta hand om dig, kära du

puss <3

2010-12-08 @ 13:30:05
URL: http://killamangiro.webblogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Den där känslan förtjänar att dö.

Kom du iväg till slut?

2010-12-08 @ 15:01:26
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Li

hej. börjar med att säga att du har en jättefin blogg med superfina foton!

har försökt undvika denna typen av bloggar det senaste två åren. men ack så bra. så, tack för fin blogg.

2010-12-09 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0