ackumulerande. jag.



Med mina ögon ser jag omgivningen, men jag uppfattar den inte. Jag kan inte registrera den.
Jag saknar att ha någon att sova med. Känna någon annans värme mot min mage. Som substitut för en annan människa använder jag en vetevärmare just nu. Tre minuter i micron. Sen lägger vi oss tillsammans under mitt duntäcke. Såklart kan det ersätta känslan av en människa, men den skapar lite trygghet. Och det behöver jag.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 glas äppeldricka, 1 dubbelknäckemacka, ena sidan med smör (ca 200kcal)
Kvällsmat: 1,5 normalstor potion kräftstjärtsallad, 1,5 fralla med smör, 1 kopp te (ca 505 kcal)
Övrigt: ca 8dl vatten.
Totalt: 708 kcal.

Jag och Lina har nu börjat (i okänd tid framöver) över vem som äter minst och vem som dricker mest vatten. Jag har skött mig jättedåligt idag. Jag skäms medan jag skriver det här. Jag hoppas ändå att hon har gjort bra ifrån sig.

Ni är så fina, ta hand om er.

Patrick wolf - bloodbeat

Kommentarer
Postat av: Lina

eldorados snabbnudlar (nytt recept)

det är 110 kalorier per 100 gram och den är på 85 gram.

jag har ätit en halv sådan idag och 3 glas vatten. jätte dåligt av mig. jag orkar inte räkna ut exakt hur många kalorier jag har fått i mig, men ungefär kanske 60-70 idag.

puss! <3

2010-12-01 @ 19:49:04
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0