k/half noice.




Idag var det sista gång med gruppterapin. Det kändes oerhört tråkigt och jobbigt.
Jag var jättenervös och kunde inte riktigt koppla av utan tittade ofta på klockan för att se hur lång tid vi hade kvar tillsammans. Jag vill inte att det ska vara slut. Det kommer kännas så oerhört tomt utan den. Utan tjejerna. Vi har delat så mycket tillsammans. Peppat varandra. Stärkt varandra. Skratta och skrikit tillsammans. Men nu är det slut med det.
Som avslutning åt vi pepparkakor (inte jag), drack kaffe och pratade minnen vi delat. Mitt finaste minne är när vi pratade om lycka och vår ena gruppdeltagare lade handen på en av tjejernas mage och sa att hon kunde höra och känna hennes pirr. Då brast vi alla ut i skratt och skrattade tills vi fick ont i magen.
En av tjejerna kommer jag i alla fall fortsätta att ha kontakt med. Vi har bytt telefonnummer. På lovet ska jag försöka samla mod till mig och bjuda över henne på te.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3 kcal)
Lunch: 1 madarin (23 kcal)
Fika: 1 kopp kaffe, men cirka 1/3 dl mjölk (20 kcal)
Kvällsmat: 1 halv potatis, 1,5 laxfilé, 3 skivor tomat, 1 knäckemacka med bredgott,
cremé fraiche, haricort verts. (543 kcal)
Totalt: 589 kcal.
Det kommer att tillkommer en kopp te och men inget mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0