stjärnorna finns här.



Jag hoppas att det har gått bra för er, kära vänner!

Såhär blev mitt matintag idag:
Frukost: 1 kopp te
Lunch: ca 5 nachochips, 0,5dl köttfärssås, gräddfil, lite grönsaker
Kvällsmat: 1 hamburgebiff, 2 hamburgebröd, 2 ostskivor, ketchup, dressing.

Det vart relativt mycket mat idag och min matplanering sprack pga massa ändringar osv, Men jag känner mig nöjd i alla fall. Jag har inte ätit utav godiset som varit uppdukat framför mig. Jag har inte fallit för frestelserna. Jag har inte hetsat. Jag har inte tvingats spy.
Det går alltså. Jag kan!

Imorgon har jag teaterföreställning. Det känns pirrigt och roligt. Efter föreställningen ska jag fira Adrians 18års dag på krogen. Jag ska bli full som ett svin och dansa till jag går sönder. Härligt.

Ta hand om er!

Ps: Jag vet att ni aldrig ger upp, jag tänker på er, kämpa på! Ds.




Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Roligt med föreställning! Lycka till!

2010-12-18 @ 01:09:56
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0