upp upp, ner.



Jag och Sebastian hade det trevligt igår. Vi drack som sagt öl och löste världsproblem under lysande stjärntak. När han pressade sitt stånd mot mig och ville kyssas kände jag att det var dags att sova. Han fick dock några kyssar innan jag somnade, men det blev inget mer. Vi skedade hela natten och han smekte mina bröst lite då och då.

Idag har jag gått på stan och letat julklappar med Ina. Jag har hittade ett jättefint, glittrigt pennskrin på Indiska som min lillebror ska få. Jag hittade också ett fint rött läppstift som jag köpte till mig själv. Men något mer köp blev det inte.
Åh. Det är svårt att hitta julklappar. Jag ska gå och leta igen senare i veckan.

Dagens matintag:
Frukost: -
Lunch: -
Kvällsmat: 2 tortillas fyllda med kebabkött, sallad, tomat, majs och vitlökssås, 1 kopp te.

Jag har ingen aning alls om vad kaloriintaget blev. Inte den blekaste aning! Frustrerande.
Antagligen kommer jag att dricka lite mer te. Men inget mer ätbart, jag lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0