versus.



Jag hade min stålkortsett på mig idag. (Alltså, den är inte gjord helt i stål, det är bara skenorna som är det.)
Och jag fick jättemånga komplimanger för min midja. Det gjorde mig glad. Min midja kändes ganska smal faktiskt. Jag längtar tills den kan vara så smal utan att jag behöver snöra in den massor med en korsett.
Pepp!

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3 kcal)
Lunch: -
Kvällsmat: 1 gorbys pirog (300kcal)
Kvällsfika: 1 sugkamarell, en halv bit kladdkaka, en halv bit glasstårta. (ca 350kcal)
Övrigt: 2 koppar te, ca 8-9dl vatten. (6kcal)
Totalt: 659 kcal.

Lina vann matintaget. Jag måste bättra mig!

Jag hade teaterträning idag och kunde därmed inte undvika fikat. Däremot tränade vi dans på träningen så jag känner att jag i alla fall har förbränt lite.

Imorgon är det helg och jag har ångest.
Jag känner mig alltid så ensam på helgerna. Hoppas att Ina kan följa med mig hem efter skolan.

Kommentarer
Postat av: amanda

hej sötis!! Jag har fått ditt brev! tack :* Och jag skickade iväg mitt men det kom tillbaka till mig, såg att jag skrivit fel adress haha xD så jag skickar om det igen imorgon :) <3

2010-12-02 @ 22:20:59
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0