viljan att såga av sig kroppsdelar.



Jag vaknade för någon timme sen. Dygnsrytmen är upp fuckad. Jag sitter i nattlinne framför datorn och kommer antagligen fortsätta göra det några timmar till. Jag har inga ambitioner att göra något vettigt utav den här dagen. Kanske försöka andas. Kanske.

Nästan allt julfika och godis är slut hemma hos oss. Kvar finns bara några chokladdoppade marsipanfigurer. Det känns otroligt befriande. Äntligen kan jag slippa att ha frestelser framför mig dygnet runt. Äntligen kan jag slippa allt jävla fikande. Allt jävel äckel som jag inte kan stå emot.
Idag ska jag bara äta ett mål mat, inget fika, inget godis. Jag ska dricka massvis med te och ta frukt ifall det bjuds på fika. Under julen har jag förstört mig själv i tre hela dagar, men så ska jag inte fortsätta. Jag ska återta min disciplin. Det måste jag.

Jag vet att ni kan.
Varma kindpussar.

Kommentarer
Postat av: HannaH

man blir så seg när dygnet är helt knas, massvis me kramar till dig <3

2010-12-27 @ 17:19:33
URL: http://trasseltroll.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Visst är det skönt att allt julfika är borta? Alldeles strax slut här också. Det bara förstör...

Du kan klara vad som helst, det är jag säker på! Heja!

2010-12-27 @ 23:39:53
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0