fade to grey

Han har precis gått.
Det blev inget sex den här gången. Varje gång vi har träffats har vi haft sex. Varje.
Men inte idag.
När jag kollar mig i spegeln förstår jag varför.
Jag skulle aldrig i hela livet vilja ha sex med mig.
Fast han har ju sagt att han gillar tjocka tjejer.
Kanske ljög han.

Jag har precis ätit två chokladkex. Som mellis åt jag två mackor med varsitt tjockt lager jordnötssmör.
Utöver det har jag ätit;
Frukost: En kopp te, 2 knäckebröd med kaviar
Lunch: 1 normalstor potion fisk och potatismos, 1 macka med smör, 2 glas äppeljuice
Kvällsmat: 1 normalstor potion lasange, ca 1 halv tomat och ca 1 halv morot.

Jag funderar på att spy. Känns som att jag inte kan vänta med den här kroppen längre.
Jag vill inte sitta fast i allt det här fettet.
Han vill inte ha sex med mig längre.



En sån kropp kan man inte säga nej till. Så jävla vacker och sexig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0