f.a.n

Eftersom att lunchen vart ganska misslyckad så ville jag ju verkligen att resten av dagen skulle gå bra.
Jag ville. Verkligen.
Men jag lyckades inte.
Efter kvällsmaten när jag var ensam hemma var sockersuget för starkt. Eller rättare sagt, jag var för svag.
Jag blandade smör, socker, vaniljsocker och kakao i en skål och åt. Det var inte ens gott, smakade bara smör och fett, men jag åt det för att slippa sockersuget. Efter det ångrade jag mig på en gång och kräktes. Jag vet inte hur mycket jag fick upp riktigt, men en stor del av kvällsmaten i alla fall.
Jag kände efter det att jag behövde straffa mig själv på något sätt, så jag slog mig med hammare på låren.

Och nu sitter jag här i soffan. Ensam. Fet. Med svullna ögon. Svullen näsa. Och känner mig misslyckad.
Som in åt helvtete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0