ceiling wax.



Jävla Hirana! Vad gör du?!? Vad fan är det som händer?!
Hur kan du göra såhär mot dig själv?!

Jag, Jag vet inte.

Maten idag gick bra tills jag kom hem efter teaterträningen. Jag hade ätit så att det skulle hamna runt 900 kcal. Men när jag då kom hem satt min mamma och lillebror och åt kvällsmacka, så jag föll för frestelsen och åt 1 mjuk macka med smör, kaviar och ost, 1 knäckemacka med kaviar och ost och massvis pepperkakor med ost på. Jag vill inte ens tänka på hur många kalorier det blev. Nästan på en gång gick jag till toaletten och spydde. Ganska snabbt kom det upp blod men jag fortsatte i alla fall. Jag fick upp mer och mer blod. Tillslut var jag tvungen att sluta för att mamma knackade på och ville hämta tvätt.
Så jävla misslyckad. Jag hann inte ens få upp allt.

Imorgon är det Fredag, och jag är livrädd. Det innebär en dag som löper större risk till hets och spya än andra dagar. Det innebär en dag som hånar alla ensamma. Fan ta Fredagsmys. Det var längesen jag upplevde det. På riktigt.
Jag tänker förbereda mig väldigt mycket mentalt inför kvällen. Det är då det hemska ofta brukar hända.
Jag har gjort ett matschema som jag måste följa:
Frukost: 1 kopp te
Lunch: 1 clementin
Kvällsmat: 2 räkmackor, 1 kopp te, (frukt om jag vill)
Fika: Hur mycket te jag vill, 2 valfria frukter.

Jag vet att det kommer att dukas fram knäck, chips och godis. Jag vet att jag kommer att ha det framför mig och att det kommer vara frestande. Jag vet att jag kommer att tänka "men en gör ingenting".
Men jag ska inte inte inte äta något sånt imorgon. Jag vet hur jävla skönt det kommer vara när jag insett att jag kan stå emot. Jag vet hur jävla stark jag kommer att känna mig.




Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Det är svårt. "Men om jag bara äter en" är en livsfarlig tanke. Den växer och utan att man hinner reagera har man ätit alla, vad det nu är för något. Det är dom där första tankarna man måste sticka hål på så fort man bara kan.

Var stark, Hirana! Du kan!

2010-12-17 @ 10:21:39
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0