det är så svårt att hantera, när det blir på riktigt.



Axel ligger och sover i min säng. Jag sitter framför datorn och biter mig läppen. Jag sög av honom för någon stund sen. Jag ville inte alls egentligen. Samma sak vart det igår. Innan han kom hit hoppades jag på att han skulle orka ha sex, men när vi sen väl kom till kritan hemma i min säng så ville jag inte alls.
Jag ville rita istället och be honom åka hem. Det slutade i alla fall med att han slickade mig och jag sög av honom.
Det smakar sperma i min mun. Jag känner mig äcklig.

Jag kan fan inte hantera sex. Det har jag aldrig kunnat. När jag var tillsammans med honom bad jag honom alltid slå och strypa mig under sex fast jag egentligen inte ville. Jag hade ofta sex för hans skull och gömde mig ibland efteråt på toan och grät.

Jag kan varken hantera mat eller relationer. Duktigt Hirana, verkligen.



Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Kram, Hirana. Du är fin. Glöm inte det.

2010-12-24 @ 23:18:25
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: HannaH

kramar till dig

2010-12-26 @ 03:59:56
URL: http://trasseltroll.blogg.se/
Postat av: Fia

2011-04-07 @ 22:46:02
Postat av: Anonym

Jag hamnade slumpmässigt på din blogg och blev berörd av det du skrivit. Du är värdefull,glöm aldrig det. Du förtjänar respekt från andra, från dig själv och ett lyckligt liv. Försök att inte vara så hård mot dig själv och fokusera på att må bra istället. Jag önskar dig all lycka i världen trots att jag inte känner dig, men du verkar vara en bra människa. Man är den man är och det duger!

2011-04-07 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0