förvirrad, fet och fel.



Jag kom hem från Axel för någon timme sen. Han sov över här igår och idag gick vi hem till honom för att äta mat och kolla på film. Det var otroligt mysigt. Jag tycker så jävla mycket om honom. Jag är rädd för att jag håller på att bli kär i honom. Jag får inte bli det. Han kommer aldrig att bli kär i mig. Han kommer aldrig att vilja bli tillsammans med mig. Han tror inte på förhållanden. Han tycker att man ska få ligga med vem man vill. Jag är för svartsjuk för sånt. I alla fall när riktig kärlek i inblandad.
Vi hade sex igår. Såklart. Han ströp mig till tårarna rann och jag har fått röda märken på halsen. Det skulle ha varit mysigt att ha sex med honom ifall han inte ströp mig, men jag kan inte sluta uppmuntra honom till det. Det är som om att jag inte kan unna mig själv bra sex.

Jag äter så mycket nu när det är lov. Ingen disciplin alls. Sötsaker överallt. Fika hela tiden.
Galet. Och pinsamt.
Jag bara längtar tills skolan börjar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0