jag leder hans hand till min hals och trycker ner den hårt. han förstår vinken och börjar strypa mig samtidigt som han smeker mitt kön.



Axel har nyss åkt hem. Jag tycker jättemycket om honom samtidigt som jag äcklas utav honom. Jag har en tendens att börja äcklas utav folk jag har haft sex med. Jag kan inte hjälpa det.

Vi hade mycket oralsex, jag och Axel. Kyssar blandades med sperma och lubrikation. Orden försvann och ur stereon strömmade en live konsert med björk inspelad på kasettband.

Dom tre senaste dagarna har varit riktigt katastrofala i matväg. Jag har ätit som en gris. Proppat i mig hur mycket som helst. Jag skäms för det och känner mig fetast i världen.

Jag måste skärpa mig. Jag måste kämpa.


Kommentarer
Postat av: HannaH

blir alltid att man äter så himla mycket runt julen :(

2010-12-27 @ 01:00:52
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0