kiss the lovecats



Igår var jag på fest hos Ina. Det var grymt kul. Jag drack starkglögg och öl i massor.
Han var där men det gick bra. Jag kände mig trygg och avslappnad ändå.
Vid tre däckade jag i soffan till lovecats med The Cure. Fyra timmar senare vaknade jag och väckte Adrian som hade däckat på golvet. Vi tog med oss några öl och gick upp till övervåning där vi la oss i Inas föräldrars dubbelsäng och drack och fnissade. Efter någon timme somnade vi om.

Adrian går i min klass och är så jävla snygg. Det är jobbigt. Jag vill kyssa honom. Han är vackert smal, har mörka dreads och blek hy. Tyvärr har han redan flickvän.

Dagens matintag:
Frukost: 3 rostade mackor med smör och kaviar, 1 kopp te
Lunch: -
Kvällsmat: 1,5 skiva rostbiff, potatisklyftor, 3 skivor tomat, fetaost, bearneissås.

Jag vågar inte räkna ut kaloriinaget. Jag LOVAR att bättra mig imorgon.
Så här ska jag inte fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0