Leadstar.



Jag speglar mig i min stålkorsett. Känner på midjan, förundras över profilen. Jag längtar tills jag kan se ut såhär utan att ha korsetten på mig. Men jag tänker inte stanna där. Jag tänker inte stanna förrän jag är helt perfekt.

Om några minuter ska jag gå till skolan. Jag är lite nervös. På iv-valet ska vi fika och vi är bara fem stycken som har den lektionen, så det kommer att märkas jättemycket om jag inte tar. Och det är knytis, så alla har med sig något som vi andra får smaka på, så det kommer till och med att vara oartigt om jag inte tar fika.
Men jag kommer att äta så lite som möjligt, skylla på att jag inte får ner så mycket på grund av korsetten.
Jag ska inte göra bort mig. Jag ska inte jag ska inte jag ska inte.

Jag hoppas att ni får en fin dag idag. Kämpa på!



Kommentarer
Postat av: hannah

åh vart har du köpt korsett? kan du inte lägga upp bild? kramar <3

2010-12-26 @ 03:58:00
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0