little friend is sparkling, but i don't think she knows.



Jag längtar tills jag kan titta tillbaka på gamla kort och tänka "herre gud, har jag varit såhär fet?!"
Jag längtar tills jag kan titta i spegeln och gilla vad jag ser.
Jag längtar tills jag kan få ärliga komplimanger för mitt utseende.
Jag längtar tills jag kan slippa känna mig stor och i vägen.
Jag längtar tills jag kan se bra ut i underkläder.
Jag längtar tills jag slipper skämmas över min kropp.
Jag längtar tills jag får höra om "hur smal jag blivit".

Jag är så jävla peppad. Jag kan ju inte fortsätta se ut såhär, det vet jag ju. Och det tänker jag inte göra längre heller. Jag tänker fan inte ge mig förrän jag nått mitt mål.
Envist kämpa.
Och jag vet att ni också kan. Vad ni än kämpar för. För ni är så jävla starka. Ni är glittar av styrka, utan att verka veta om det.
Ta hand om er.



Kommentarer
Postat av: Kip

Word. You go get that skinny, gurl!

2010-12-16 @ 17:49:13
URL: http://themarrowofabone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0