mentala kindpussar.



Tung i huvudet och kroppen. Jag tog mer lugnande för någon timme sen så jag är nog inte vaken så länge till.
Jag har inte varit i skolan idag. Jag har varit hemma med mamma, hon tog ut en semesterdag för att vara med mig. Det uppskattar jag jättemycket. Desvärre har det lett till att jag har ätit väldigt mycket mat. Kvällsmaten bestod utav 6st pannkakor med sylt och glass. Dom spydde jag upp. Cirka två timmar senare tog jag en madarin och två knäckemackor med kaviar och ost så nu sitter jag här med världens ångest. Jag vill bara somna ifrån den här dagen.

Jag ska inte gå till skolan imorgon heller. Jag behöver en paus. Få andas lite.
På morgonen ska jag till bup och efter det hämtar morfar mig så får jag följa med hem till honom. Jag är lite orolig inför matinaget där faktiskt, men jag ska försöka vara stark. Såhär fet kan jag inte fortsätta att vara.

Sov sött, fina ni.

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Fina du!

2010-12-10 @ 13:15:05
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0