until we bleed.



Självmordstankar som skriker. Bröst som river. Jag blir galen. Smulas sönder i små bitar.
Allt går neråt just nu. Jag mår sämre och sämre.
Imorgon har jag tid på bup. Jag behöver den verkligen.

Jag blir ledsen när han ignorerar och inte pratar med mig. Men det känns faktiskt värre när han väl gör det. När det tydliggörs hur perfekt han faktiskt är. Det gör så jävla ont.

Tur att maten i alla fall har gått bra.

Dagens matintag:
Frukost:  1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 glas äppeldricka (ca 50 kcal)
Kvällsmat: 1 gorbyspirog (300kcal)
Övrigt: 1 liten klunk kaffe, 1 kopp te (6 kcal)
Totalt: 359 kcal.

Kommentarer
Postat av: BEATHEART

tänker på dig. kram <3

2010-12-08 @ 08:35:45
URL: http://beatheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0