-insert valfri svordom-



Jag avslutade nyss ett telefonsamtal med Milo. Han är fin. Han får mig alltid på bättre humör. Vi låg i varsin säng, minst 30 mil ifrån varandra och fnissade tillsammans. Jag hoppas att han kommer hit i vinter. Jag saknar hans fysiska närhet.

Samtalet på bup imorse gick bra. Jag pratade om mina självmordstankar och om kräkningarna. I väntrummet började en tjej som går en klass under mig prata med mig. Vi har i princip aldrig pratat förut. Det slutade med att vi bytte nummer. Jag blir glad när jag tänker på det. Att hon sökte kontakt med mig.
Ensamheten tar förstunden ett litet steg tillbaka.

Efter skolan idag hjälpte jag en kompis att träna inför ett matlagningsprov. Vi tillagade värsta middagen som jag inte kunde slingra mig ifrån att äta. Därför blev matintaget väldigt mycket idag. Fan. Och imorgon fyller Ina år. Jag hoppas att jag kommer lindrigt undan då.

Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 glas äppeldricka, 2 torskpannetter ( 280kcal)
Förrätt: 2 halvor rostatbröd med lax, sallad, dressing, rödlök och dill.
Middag: 1 tjock skiva rostbiff, potatisgratäng, kryddsmör, sallad, tomat, fetaost, 1 glas vitt vin.

Jag vågar inte räkna ut det totala kaloriantalet. Vill kunna somna i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0