Bakfull och fel





Igår var jag ute på krogen. Det var riktigt roligt även det blev lite mycket kalorier från ölen.
Jag fick med mig en assnygg kille hem som jag hånglade med. Blev dock inget mer då jag däckade i min egna spya medan han var på balkongen och rökte. Han drog tidigt imorse vilket var rätt skönt då jag kände mig äcklig och illamående och kände för att vara ifred. Jag vet ingenting mer om honom än hans förnamn och ålder.
Tror dock inte att jag kommer försöka få kontakt med honom.

Idag har jag svullat.
Jag.
Skäms.

Frukost: 1 paket snabbnudlar, ca 7st stora chokladkex
Kvällsmat: 1 macka med tjockt lager jordnötssmör, några klunkar cola
Övrigt: 130g Marabou temptation, 125g Marabou polkagris





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag klädde ut mig till showgirl.. haha :)

ingen fara med ditt svullande btw, äter man lagom mycket nästa dag så kommer det inte synas på vågen har jag märkt iaf på mig..

2010-10-31 @ 18:32:48
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja fruktansvärt!



kram

2010-11-01 @ 03:30:43
Postat av: beatheart

VAFAN..... ja det var jag som skrev kommentaren här innan ehehe . FIN BLOGG GULLET !! :)

2010-11-01 @ 03:32:01
URL: http://beatheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0