pianot.




Hukar mig över toaletten. Spyr.
Spyr för att jag ätit för mycket kvällsmat. Spyr för att jag inte förtjänar kvällsmat. Spyr för att jag inte vet något annat sätt. Att bli av med mat på. Jag äter alldeles för mycket.

Idag har jag fått i mig:
Frukost: 1 kopp te
Lunch: 1 apelsin, 3 mackor med smör
Kvällsmat: 4 tortillas med kött, grönsaker, guacamole, creme fraiche, 1 banan, 1 kopp te
Övrigt: 2 klunkar saft

Skamen.

Axel smsar. Ingenting gör honom glad längre skriver han. Jag blir orolig. Han vill inte söka hjälp. Han har mått dåligt länge. Och i helgen kommer han och hälsar på. Han kommer att förvänta sex och jag kommer ha svårt att säga nej. Fast jag borde. Jag borde äta mindre också.
Mycket mindre.



Kommentarer
Postat av: Mary-Kate

men eller hur! galet irriterande!

inte för att vara fördomsfull, men äldre människor älskar att klaga! hehe... fast eeh, kom på att det är det enda jag gör i min blogg. HAHA!



och ååh, jag känner så igen mig i det där. jag överåt precis varje dag förr... dock spydde jag aldrig, vilket jag är glad för idag.

men det är ju inte onyttiga saker du äter. det är en bra början.



du klarar det här! <3

2011-04-06 @ 16:33:15
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: Anonym

du klarar det tror på dig :)

2011-04-17 @ 21:17:07
URL: http://skinnyforsummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0