dagens matintag

Frukost: 1 kopp te (3 kcal)
Lunch: -
Kvällsmat: 2 potatisar, flundra, 2 matskedar cremé fraiche,  3 knäckemackor med smör, några skivor gurka. (ca 680 kcal)

Min mamma har bakat egna punchrullar.
Jag har lovat att jag inte ska äta annat än kvällsmat idag.
Hon kommer bjuda mig på en punchrulle till kvällsfikat.
Fan.
Jag kanske måste smaka en i alla fall.
Så att hon inte blir mer misstänksam.
Fan. Fan fan.
Fan.

Edit: Det blev två punchrullar till och med. Jag hatar mig själv så jävla mycket just nu. Patetisk.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag förstår att punschrullarna blev svåra att motstå! Fina du! Jag hoppas att du inte skar dig sen som du tänkt.. du förtjänar bättre! <3

Det kommer bättre dagar då du kan kompensera för ditt lilla misstag. Du har så rätt. 2011 är vårt år då vi ska uppnå våra mål, det kan vi! :)

Hoppas du får en väldigt fin dag.

2011-01-13 @ 09:04:07
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, ibland är andningen det svåraste.. Jag frågade en gång två killkompisar (eller en kompis och en som då var min pojkvän) om man kunde glömma bort hur man andades. De skrattade bara åt mig. Jag tror ändå man kan det.. Ibland :/



Fina starka du. Känner så igen mig i vissa av dina ord.

Vill bara fråga, om du vill svara, hur dåligt är det att äta frukt? Är det för mycket kalorier?

2011-01-15 @ 22:41:20
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0