det blir inte alltid som man tänkt sig.


Mitt matintag idag har varit fruktansvärt. Jag skäms otroligt mycket och känner mig riktigt äcklig.
Imorgon är det min tur att anordna fika på teatern, så efter skolan idag bakade jag chokladmuffins med polkagrisar i. Det skulle jag aldrig ha gjort. Jag är inte tillräckligt stark för att klara av det. Det slutade med att jag åt jättejättemycket av smeten och 3 av muffinsarna. Jag vågar knappt tänka på alla kalorier jag stoppade i mig.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 2 mackor med smör (ca 220kcal)
Kvällsmat: 1 gorbys pirog, 1 kopp te (303kcal)
Övrigt: 3 chokladmuffins, massa muffinssmet.
Jag har försökte spy upp fikat men det gick inte så bra. Jag fick mest upp vätska och galla. Fan.

Jag pratade nyss med Ina i telefon. Hon har inte varit i skolan på jättelänge. Jag är orolig för henne. Väldigt orolig. Hon grät i telefonen och berättade att hon var rädd. Rädd för alla krav. Jag önskar att jag var hos henne nu. Jag vill slingra min kropp runt hennes och viska mjuka ord.
Istället ligger jag här, ensam i min säng med svullna ögon, täppt näsa och brännande hals.

Men.
Jag tror på er.
Jag vet att ni kan.
Kämpa på!


Kommentarer
Postat av: HannaH

åh du fina, jag tror på dig! <3

2011-01-29 @ 12:54:39
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0