det gör mig ingenting. just nu.

Ina kom inte till skolan idag heller. Hon har inte varit här på hela veckan. Det känns lite tomt utan henne. Som tur är har jag några andra fina vänner i klassen. Men deras andetag kan inte riktigt ersätta hennes.
Jag glömde ta med mig mandarin till i skolan idag, så det blev ingen lunch för min del. Lika bra det. Jag mår bättre utan dom kalorierna. Jag tog mat för att det skulle se bra ut men satt bara och skar och petade i den. Jag tror inte att någon märkte att jag inte åt. Eller så har dom vant sig.

Om några timmar jag ska jag äta kvällsmat. Mitt första mål mat på dagen. Och mitt enda. Jag hoppas att det blir något mättande men ändå kalorisnålt. Kvällsfika ska jag inte ha idag. Det har jag lovat. Tar jag kvällsfika måste jag skära mig.

Jag pratade med Axel i telefon igår. Han fyller år om några dagar. Han sa att han önskar sig mig i födelsedagspresent. Det var fint. Jag blev rörd. Trots att jag vet att han inte vill ha mig som annat än som vän och sexpartner.
Det kommer att aldrig att bli jag och Axel.
Det gör mig ingenting. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0