jag får inte.


Så började skolan igen.
Ordning och reda.
Aktiviteter.
Sällskap.
Och viktigast av allt. Disciplin.

Första skoldagen gick dock inte som jag hoppats på. Jag började nästan gråta hela tiden och hade självmordstankar. Jag var för upptagen med att fånga hans uppmärksamhet att jag inte ens märkte när jag fick den.
Jag känner mig så jävla hopplös.
Tur att maten i alla fall gick någorlunda bra.

Hittills har jag ätit:
Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 mandarin (ca 21 kcal)
Kvällsmat: 2 vegetariska billy pizzor, tomat, 1 kopp te ( 792 kcal)
Totalt: 816 kcal.

Alltså. Egentligen gick väl inte maten bra. Jag hade ju tänkt hålla mig under 700 kcal. Men efter förutsättningarna är jag ändå ganska nöjd.

Mamma vill att vi ska äta marängsswisch till kvällsfika men jag ska säga att jag känner mig lite hängig och inte alls är sugen. Jag får inte äta något kvällsfika. Jag får inte.
Jag ska ju bli smal ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0