jag kan tvätta bort mitt smuts. men inte min besvikelse.



Min mage är proppmätt. I den ligger det 1 apelsin, 5 pannkakor, 2 knäckebröd, glass och lite choklad.
Kvällen blev inte som jag tänkt mig. Inte alls.
Jag har ingen möjligthet att spy upp det.
Fettet placerar sig på kroppen.
Jag känner det. Hur det lägger sig. Kväver mig.

Fy fan.

Annars har dagen varit bra. Han har pratat ganska mycket med mig.
Sökt ögonkontakt. Varit intresserad av mina ord.
I helgen ska vi sova tillsammans.
Jag längtar efter det.
Jag längtar efter närhet.
Jag längtar efter hans kropp.



Kommentarer
Postat av: emma

åh. ögonkontakt är fint. speiellt när det är någon speciell.

2011-01-19 @ 10:33:13
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0