jag skäms så jävla mycket.


Kvällsmaten var hemsk.
Tacos. Som varje Fredag. Jag åt och åt. Det fanns inget stopp i mig. Massa efter massa trycktes ner i min kropp. Jag kände hur huden började töja ut sig på höfterna, men slutade inte äta för det.
Det hela slutade med att jag lutade mig över toaletten och spydde. Kroppen bara kastade ur sig det. Det slutade aldrig att komma upp spya.
I efterhand förstår jag inte hur jag lyckades få i mig så mycket mat.
Och så skäms jag.
Otroligt mycket.

Tur att jag har bra kräksreflexer.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ohh.. Vilken jobbig fredagstradition:( Jag kan förstå att det blev oemotståndligt. Fina du! Du är så mycket mer värd. Jag vill bara krama dig! <3

2011-01-15 @ 17:56:46
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Sari

Vet hur det är, även om jag är fri från det idag. KRAM

2011-01-19 @ 10:20:08
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0