jag hatar ärr.



Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 2 fiskpannetter (ca 140kcal)
Kvällsmat: 1 paket snabbnudlar, 1 halv tomat, 1 banan, 3 knäckebröd med kaviar och ost, 1 kopp te. (560kcal)

Totalt: 703 kcal.

Det blev väldigt mycket kvällsmat, jag vet. Jag skäms lite över det, men hungern tog verkligen aldrig slut.
Jag känner mig fortfarande hungrig men tänker inte äta något mer.
Jag får se ifall det blir något kvällsfika. Förhoppningsvis inte. Över 1000kcal kommer det i alla fall verkligen inte att bli.

Jag skulle ha simmat med Ina idag, men det blev inte av. Hon kom aldrig till skolan och hörde inte av sig förrän för någon timme sen och sa att hon inte orkade. Jag är besviken på henne.
Det känns tråkigt också. Jag tycker om att simma men vågar inte gå till badhuset själv pga mina ärrade ben.

Jag hatar ärr.

Kommentarer
Postat av: hannah

åh, jag vågar inte heller gå till badhuset, både pga ärren och jag vågar inte visa min kropp..

2011-01-13 @ 02:09:59
URL: http://trasseltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0