hungarian dance no 5

Jag är skadad.
Hjärnskadad.

Efter kvällsmaten och spyan i Fredags åt jag ännu mer. Jag tryckte i mig godis, glass, chips och läsk. Sen hukade jag över toaletten och spydde upp det också. Som vanligt kom det upp blod men jag brydde mig inte. Fortsatte bara att tvinga upp mer.

Igår tog jag tåget till Kornelia. Hon är en av mina bästa vänner. Jag har varit påväg att bli kär i henne flera gånger. Hon är helt perfekt. Vi brukade hångla förut när vi var onyktra. Nu hånglar vi inte längre, men våran kärlek är djupare.
Hon mötte mig på perrongen igår. Vi gick hem till henne, lyssnade på LP-skivor och höll handen. På kvällen gick vi ut på krogen och drack öl. Det var jätte mysigt. Vi överröste varanda med kärlek. Passade liksom på att ta igen det för all tid då vi inte kunnat göra det. Efter krogen somnade vi i bara trosor, ihoptrasslade i varandra.
På morgonen frågade Kornelia ifall jag har gått ner i vikt. Jag har levt på det hela dagen.
Tyvärr har jag ätit massvis med mat. Tror att det är kombinationen mens och bakfylla som ligger bakom det.

Jag vill tillbaka till henne.

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Du skriver så enkelt och det blir så vackert och det är allra svårast.



Och jag ska uppfinna ett piller som man gör att man slipper göra sig själv illa. Jag skickar det på posten sen! ;)

2011-01-17 @ 19:53:51
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0