shut up and sleep with me


Det är inte farligt att vara hungrig.
Jag vet vilken kropp jag vill ha.
Jag vet hur jag ska få den kroppen jag vill ha.
Jag har ingenting som hindrar mig.
Ingenting förutom mat.
Men det är inte farligt att vara hungrig. Nej. Det klarar jag av.
Det är det ju värt. Hirana. Det är det ju värt.

Maten idag gick sådär. Den kunde ha gått bättre.
Men den kunde också ha gått mycket sämre.
Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3kcal)
Lunch: 1 apelsin (51kcal)
Kvällsmat: 2 flundra filéer, stekt potatis, 1 halv tomat,
3 knäckebröd med smör. (589kcal)
Övrigt: 1 kopp te (3kcal)
Totalt: 646 kcal.

Jag måste få ordning på helgerna.
Dom kan inte fortsätta så här längre. Hets, spya, ångest och alldeles för mycket kalorier.
Jag måste planera bättre. Vara bättre förberedd. Vad som helst.
Jag är så trött på självhatet.



Kommentarer
Postat av: Kirana

Tack, detsamma! Allt är möjligt men inget kommer ju gratis, det gäller att kämpa.



Snyggt bloggnamn förresten, hihi ;)

2011-01-24 @ 23:08:44
URL: http://kirana.blogg.se/
Postat av: evelyne

svar; oj tack så hemskt mycket... den är inte alls så fin egentligen, det kanske bara ser ut så. men tack och roligt att du gillade bhn ♥♥

2011-01-24 @ 23:43:22
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0