dog days.



Förlåt för att jag inte uppdaterat på hela helgen, men det har varit mycket.
I Fredags efter skolan gick jag och Ina på stan. Efter det var vi hemma med min familj och spelade spel. Det var jättemysigt. Tyvärr åt jag dock så mycket mat och godis att jag blev tvungen att spy. Ångest.

I Lördags hade jag teaterträning på eftermiddagen. Efter den gick jag på fest med Minna. Det var roligt. Vi drack öl och rökte på. Jag kände knappt någon på festen men kände mig ändå ganska trygg. Det brukar jag annars inte göra sånna situationer. Vid midnatt drog jag och Minna hem till mig. Vi bakade chokladbollar, lekte 'inte nudda golv' och dansade till shakira på högsta volym tills securitas ringde på och sa till. Då la vi oss i min säng och pratade. Efter ett tag blev jag jättetrött och ville sova. Minna ville hångla och började ta på mina bröst. Jag sa inte till, men tyckte att det kändes konstigt.

Idag har jag ätit fruktansvärt mycket. Chokladbollssmet, godis, mackor och pizza.
Fettet lägger sig som en tjock hinna över min kropp. Och jag skäms. Äcklas. Hatar.
Imorgon tar jag nya tag.
Planering inför imorgon:
Frukost: 1 kopp te
Lunch: 1 apelsin
Kvällsmat: 1 normalstor potion av det som lagas
Övrigt: Te, inget annat

Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: amanda

din blogg är verklig min vän. ärligt och så. så ska det vara.

2011-01-31 @ 11:56:41
URL: http://iblandipolaroid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0