klockan börjar bli mycket. men jag kan inte sova. jag har satt hans favoritlåt på repeat.




Jag vill ha en vacker kropp.
En kropp som får folk att vänta sig om efter på stan.
En kropp som ser bra ut i alla vinklar.
En kropp jag kan älska.

Matplanering för imorgon:
Frukost: 1 kopp te
Lunch: -
Fika: En kopp te och det jag blir bjuden på.
Övrigt: Hur mycket öl jag vill.

Jag ska fika med mina teaterkompisar imorgon och då kan jag tyvärr inte undvika att äta något. Men jag ska se till att äta så lite fika som möjligt.
Efter fikan ska jag träffa Minna. Vi kommer att förfesta tillsammans hemma hos mig och sen gå ut på krogen för att fira en gemensam kompis som fyller år. Det kommer att bli roligt. Jag ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: HannaH

vackra bilder, jag önskar oxå att jag hade en vacker kropp.

2011-01-05 @ 00:26:49
URL: http://trasseltroll.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Jag vill också ha den där kroppen. Som alla kläder ser bra ut på. Och jag tycker inte ens om att köpa kläder.

2011-01-05 @ 11:36:56
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0