jag har saknat det. jag har längtat i tre månader.

Jag trodde att jullovet skulle vara händelselöst. Jag trodde att jag skulle sitta framför datorn hela tiden och känna mig patetisk. Patetisk är jag visserligen. Men jag har inte varit ensam. Inte mycket alls. Och det är så skönt.



I förrgår träffade jag honom. Mitt ex. Vi har inte träffats utanför skolan på 3 månader.
3 Månader.
Det är en lång tid. Speciellt när man är van att umgås dygnet runt.
Jag vågar inte räkna efter hur månader sen det var han gjorde slut. Kanske åtta. Jag gissar på det.
Vi träffades vid tre tiden och gick hem till honom där vi pratade, kollade i fotoalbum och åt mat. På kvällen gick vi hem till mig, drack te och kollade på Narnia 2. Vi skedade när vi kollade på film, och flera gånger kände jag hur han pressade sitt stånd mot min rygg. Det slutade med att vi hade sex. Bra sex. Fint sex.
3 månader sen var det vi sist låg med varandra. Som jag hade saknat det!
Jag är tokig i hans kyssar.
I hans upphetsade andetag och stora, varma händer.

Han sov över och vi låg sked hela natten.
Åh vad jag älskar honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0