little friend is sparkling. but i don't think she knows.



Studenten. Fullt ös medvetslös. Nästan.
Jag hade en väldigt fin och rolig student.
Jag sjöng mig hes, dansade mig trött och däckade klockan nio. Bålen var starkare än jag trodde och jag var uttorkad etfter flaket, så jag drack som ett spö. Som tur var vaknade jag till vid två på natten igen och drog på efterfest till klockan sex. Så jag missade inte allt i alla fall. Jag höll massvis med tal. Fick fina presenter. Bland annat en cykel. Stor, svart, gammal dammodell. Väldigt snygg och skön att cykla på. Jag älskar den.

Balen var faktiskt till och med ännu roligare än studenten. Jag hade Ina som kavaljer. Jag bar en smaragdgrön klänning och hon hade frack, matchande fluga och näsduk. Vi dansade massor och drack vin. Jag kände mig fin. Nästan snygg. Och jag skrattade. Väldigt mycket.





Mitt ex sov över här natten till idag. Vi  umgicks ett dygn. Hade sex tre gånger. Mitt hjärta skrek av njutning. Dessvärre är jag öm mellan benen nu.


Kommentarer
Postat av: mary-kate

gud vad kul att det blev så bra ändå!



ta hand om dig vännen! <3

2011-06-15 @ 17:17:39
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: amanda

Det låter bra min vän. Jag har flyttat adress, hoppas du följer med.

2011-06-16 @ 23:02:40
URL: http://devotchka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0