boys noise



Jag sa till Axel på studenten att jag tror att jag är kär i honom.
Några dagar senare har jag sex med mitt ex.
Sen pratar jag om min och mitt ex's relation med Axel.
Jag säger också till Axel att jag vill ha sex med honom.
Han säger att han vill ha sex med mig.

Jag måste sluta använda sex som bekräftelse.

Mina relationer blir helt knasiga.
Jag vill ha mitt ex.
Jag vill ha Axel.

Ingen av dom vill ha mig. Till annat än sex.
Och så lite prat. Såklart.

Maten går ner. Och sen åker den upp igen. Jag har inte spytt lika mycket de här senaste dagarna eftersom jag har haft feber. Usch. Jag tänker på mina tänder. Och blir orolig.








Kommentarer
Postat av: Sari

Om inget annat kan få dig att sluta så tänk på tänderna, jag fick en massa problem efter att jag bev fri från min bulimi. Kram på dig <3

2011-07-05 @ 22:02:40
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0