barabara.

I Fredags var det fest hos Ina. Vi lyssnade på 90-tals hits, dansade, stagediveade från soffan och drack öl. En lampa, två prydnadsvaser och en utomhuskruka gick sönder. Ina verkade inte bry sig om det. Jag hade riktigt roligt och ville inte att kvällen skulle ta slut.  Dock gjorde den det. Vid fem på morgonen somnade jag, Adrian och Juliette tillsammans i ett dubbelsäng. Skedandes.

Jag fick sms av mitt ex under kvällen. Han som annars hatar att smsa. Jag blev väldigt förvirrad. Jag berättade för Juliette om hans och min nuvarande relation. Hon sa att hon skulle kasta gatustenar på honom nästa gång hon träffade honom. Det kändes bra.
För första gången (efter ett år som singel)  tvekar jag dock på ifall jag vill ha tillbaka honom. 



Studentbilder dyker upp på facebook hela tiden. Bilder på mig. Jag är ful på bilderna. Ser tjock ut. Fan så pinsamt. Jag hatar facebook. Och min disciplin.





Kommentarer
Postat av: Ellinor

hon är 17..

2011-06-21 @ 23:20:33
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0