myror

Tusen miljoner saker. Som inträffar. Nu har jag en liten paus.
Några timmar där jag kan andas. Och vet ni.
Jag har fått platsen på skolan jag vill in på. Efter sommaren flyttar jag ungefär 60 mil. Det känns stort, läskigt och spännande. Jag kommer tvingas bli vuxen.

Jag har även haft sex med mitt ex. Han var här igår. Vi masserade varandras ryggar och lyssnade på musik. Han sa att jag var sexig. Senare tittade vi på film. Jag låg i hans knä. Han smekte min arm. Jag smekte hans lår. Sen smekte han mina bröst och det ena ledde till andra. Det var skönt både för kroppen och självförtroendet.
Jag undrar dock varför det blev så. Vi har inte haft sex sen Januari.
Idag är det exakt ett år sen han gjorde slut.
Det är läskigt att tänka på. Gör lite ont. Vid ungefär den här tiden magpumpades jag på akuten.
Överdos. Precis som får några månader sen.

Ni vet. Dessa jävla känslor.



Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Jag tycker så mycket om det du skriver och du verkar vara en sån fin person, åååååååååh, bästa du.



Grattis till skolan!! Jag tror att det blir görbra.

2011-06-05 @ 09:39:25
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Isabella

Gud så vackert du skriver, kan inte sluta läsa dina inlägg. Och gratulerar till skolan!

2011-06-17 @ 00:41:15
URL: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0