Jag börjar idag.



Jag tittar på bilder på bleka, tunna tjejer. Avundas deras kroppar. Jag bestämmer gång på gång att nu är det minsannn nog. Nu ska jag ta tag i min vikt. Men så blir det ju inte. Jag hetsar och spyr istället. Och blöder näsblod.

Den 1:a Maj kommer jag att träffa Axel igen. 1:a Maj. Inte tidigare. Då vill jag glittra. Då vill jag slå honom med häpnad. Då vill jag vara snygg. Jag vet att det inte är så långt kvar tills dess. Men det är tillräckligt. För att jag ska kunna gå ner åtminstonde 5 kilo.

5 kilo Hirana. Hör du det?
Du har sex veckor på dig.
Att gå ner 5 kilo.
Det måste du klara. Det finns inga andra alternativ.

Jag börjar idag. Inte imorgon. Inte nästa vecka. Idag.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag hittade spyrester som inte var mina.. "/

2011-03-16 @ 09:15:47
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Vill önska dig lycka till. Samtidigt som det känns så fel..

2011-03-16 @ 19:27:44
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0