jag har så lite självrespekt att jag skulle nöja mig med att vara din madrass. din barbara. men du vill inte ha mig till det. du har inte sjunkit så lågt. som jag har.



Jag sitter vardagsrummet. Har magen fylld av mat. Tårta. Kladdkaka. Och godis.
Bröstet ömmar av ångest. Jag kan inte spy på grund att en visdomstand har fått min käka att svullna. Kan knappt öppna munnen. Men kan tydligen öppna den tillräckligt för att trycka ner mat i den. Vidrigt.
Mitt beteende är vidrigt.

Jag har en regäl svacka just nu. Ser världen i svart. Var på bup idag och bad om en höjning av min medicin. Orkar inte med alla självmorstankar. Allt hat. All hopplöshet. Mamma var med också. På bup. Hon tycker att jag ska börja plugga på distans. Hon tror att skolan är för jobbig för mig. Jag håller delvis med. Men jag vill inte plugga på distans. Jag vill klara dom sista 3 månaderna i skolan. Inte börja skilja mig från klassen.
Njuta av den medan den är kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0