vem vet inte du. vem vet inte jag. vi vet ingenting nu. vi vet inget idag.




I Lördags var Sebastian här, hos mig. Vi drack citronvin och kysstes.
Vid fyratiden på Söndagmorgonen blev vi uppbjudna på vin och våfflor hos mina grannar. Det är ett par i 23års åldern som jag aldrig pratat med förut. Nu fick vi kontakt via balkongen. Killen är hårdrockare och tjejen gothare. Jättetrevliga. Dom hade en annan vän över på besök. Men fler var vi inte. Innan jag och Sebastian (några timmar senare, dödströtta) skulle gå tillbaka till mig för att sova frågade gothartjejen mig om hon fick kyssa mig. Det fick hon. Åh. Jag vill kyssa henne igen. Det suger att hon är gift.

Min medicin dos har blivit höjd. Jag känner mig konstant rastlös. Jag hoppas att det går över snart. Skönt att det är vår så att jag i alla fall kan gå ut och cykla av mig lite energi.

Jag tänker på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0