hertz

Förlåt för att jag inte sagt något eller hört av mig till er fina på flera veckor.
Jag har mått jättedåligt och varit jättestressad.
Arbetsprover hit och dit. Ansökningar. Prov. Arbetsintervjuer.
Min puls har varit i taket. Konstant.
Hjärtat i botten.



Om lite mindre än fyra veckor tar jag studenten.
Det är väldigt blandade känslor kring det.
Jag är rädd. Jag är förväntasfull. Jag är oförberedd.
Och så är jag besviken. På mig själv. Jag är inte alls så smal som jag vill.
Jag är inte ens smal överhuvudtaget.
Jag är tjock. Och jag kommer att vara tjock på min student.
Men jag ska göra mitt yttersta för att gå ner så mycket så möjligt den lilla tid som är kvar.

Ta hand om er





Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag är glad att du är tillbaka.. försvinn inte igen<3

2011-05-17 @ 00:33:01
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Fint att du är tillbaka, fult att du mått dåligt. Hoppas att det stressiga lugnar ner sig snart.

2011-05-18 @ 15:27:16
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0