upp i vikt. ner i toaletten.

Fredagen var bra. Jag drack massa öl, grillade med vänner och dansade.
Vi satt på ett berg. Det var varmt och skönt. Adrian hade en ny bandspelare som han spelade dubstep från. Vi satt ute och drack långt in på morgonen. Jag vet inte alls när jag kom hem. Jag blev jättefull och fick hjälp hem av Ina och Adrian. Vi somnade i min säng alla tre. Jag i bara trosor. Som vanligt.

I Lördags hade jag dansträning. Jag var jättebakis. Mådde illa. Men det gick bra. När jag sen kom hem frossade jag i mat och godis. Jag spydde inte ens. Jag fattar inte. Nu i efterhand har jag så himla mycket ångest.




Jag saknar att ha sex med en tjej.
Så jävla mycket.
Jag bir inte upphetsad med killar längre. Alls.



Spya.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0