meds.



Jag berättade för några dagar sen om en tjej jag började prata med i väntrummet på bup. Hon går en klass under mig och idag gick vi undan tillsammans i skolan och pratade. Det var jättemysigt. Hon läste en text som hon hade skrivit för mig och frågade om jag vill komma hem till henne på lovet. Såklart jag vill!
Det ser jag fram emot!

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (3 kcal)
Lunch: 1 mandarin, 3 klunkar julmust (ca 50kcal)
Kvällsmat: 1 Gorbys Pirog (300 kcal)
Totalt: 353 kcal.

Jag börjar redan oroa mig inför Fredag. Fredagar brukar gå åt helvete för mig. Hets, spya och en känsla av ensamhet. Jag måste göra upp en ordentlig plan över hur jag ska klara det den här veckan.

We have a map of the piano - Múm
Kärlek i musikform.

Kommentarer
Postat av: HannaH

åh vad fint! det är alltid roligt att få nya vänner :)

2010-12-13 @ 22:15:48
URL: http://trasseltroll.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Lite häftigt ändå att hon vågade prata med dig i väntrummet. Jag vågar aldrig sånt. Borde kanske lära mig. Man går miste om mycket.

2010-12-13 @ 23:14:27
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0