smaken av henne finns kvar i min mun.



Gårdagen. Oj. Den var grymt rolig.
Maten gick det inte så bra med, men känner inte så mycket ångest för det i alla fall.
Föreställningen däremot gick jättebra. Alla gav järnet och vi fick jättemycket respons från publiken. Efter föreställningen gick jag och Ina hem till min mammas kompis som bor väldigt centralt så att jag kunde sminka och fräscha upp mig innan krogen.
Väl ute på krogen träffade jag på jättemånga som jag kände, hivade i mig öl, dansade med snygga tjejer och hånglade med en som gått i samma gruppterapi som mig. Det slutade med att jag drog med mig henne hem. Tyvärr däckade jag nästan på en gång när vi la oss i min säng, men jag somnade till att hon kysste mig på halsen och blev kramad hela natten. Det var väldigt fint och kändes tryggt.
Hon bor inte längre i min stad,
men jag vet att vi kommer att träffas fler gånger.
Hon kommer hit ganska ofta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0