air war.

Jag fick mail från min syster nyss. Syster Lyster har blivit dyster.
Jag hatar rim.
Men det är sant.
Om en vecka blir hon utslängd från sin lägenhet och hon har ingen ny att flytta till. Hon skriver att hon är rädd . Att hon inte vill bli hemlös. Och att hon känner sig sviken. Egentligen är inte mailet riktat till mig. Det är inte ens meningen att jag ska läsa det. I rubriken står det "till mamma - läs inte". Hon skickade den bara till min mail därför att mamma inte har någon egen. Men jag kunde inte låta bli att läsa. Jag ångrar mig dock nu.
Jag känner mig ännu mera fel än jag gjorde innan.
Hon är sex år äldre än mig. Hon bor 50 mil bort.
Jag hör aldrig av mig.
Jag vet att det har gjort henne arg. Frustrerad. Och sårad.

Jag är tung i huvudet och frusen om fötterna.

Kommentarer
Postat av: beatheart

Shit det är svårt med syskon. Har ni ingen bra relation? <3

2010-11-25 @ 10:22:08
URL: http://beatheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0