allt om ingenting alls.

So far no food. Har druckit en kopp te och ett glas äppeldricka.
Jag slingrade mig ur lunchen genom att säga att jag hade mensvärk och mådde illa.
Jag är inte hungrig än. Det känns skönt.
Som jag skrev igår blir det alltså bara kvällsmat ikväll, och möjligtvis kvällsfika.
Det känns bra.
Jag sitter just nu och väntar på att Axel ska hämta mig. Han är försenad. Som vanligt. Men det gör inget. Jag kan heller aldrig passa tider. Det är ungefär en månad sen vi sist sågs.
Jag sminkade och höll på med håret i över en timme i morse. Jag har på mig min finaste klänning.

Åh vad jag behöver bli full.


Kommentarer
Postat av: Lina

ja, det låter bra det! hihi, fint!

puss!

<3

2010-11-22 @ 21:29:24
URL: http://killamangiro.webblogg.se/
Postat av: Lina

hm, jag vet inte! vi kan börja när du vill :)

och jadu, en bra fråga.. vad tycker du?

puss! <3

2010-11-23 @ 14:26:46
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0