bruises.

Idag har jag och Lina bestämt oss för tävla i vem som äter minst och dricker mest vatten under dagen.
Jag planerade att bara äta en pirog då jag behöver energi inför teaterträningen. Dock blev det som alltid på teatern massa fika framdukat och jag var pinsam nog och tog. Jag borde ha dragit en lögn om illamående.
Vad som helst!
Jag känner mig så himla misslyckad.

Dagens matintag:
Frukost: 1 kopp te (ca 3kcal)
Lunch: -
Kvällsmat: 1 Gorbys pirog (300kcal)
Fika: 1 bit rulltårta, 1 halv brownie (ca 440kcal?)
Övrigt: Ca 1,5 liter vatten.

Totalt: ca 743 kcal.
Jag är inte helt säker på antalet kalorier i fikat. Men jag räknar 440 för att vara på den säkra sidan.
Jag vet inte än hur mycket Lina har ätit och druckit idag, så jag vet inte vem som vinner. Det blir spännande. Dock blir jag knappast förvånad om hon gör det.

Kommentarer
Postat av: amanda

klart sötis!!



använadre: zeroismyhero

lösen: paperbag

2010-11-25 @ 22:10:16
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: Lina

jag vet inte hur mycket en och en halv pannkaka var i kalorier, så jag struntade i kalorierna idag och bara skrev vad jag åt.

men oj, var du lyckades dricka mycket vatten! fan vad grymt! jag ska bli bättre på det :)

åh, vad jag HATAR HATAR att bli tvingad till att äta... jag vet hur du känner :(

puss, fina du <3

2010-11-25 @ 22:30:59
URL: http://killamangiro.webblogg.se/
Postat av: Lina

ja, vi båda vann!



åh, fy :( jag med, fast jag blir i tvingad middag

<3

2010-11-26 @ 12:46:32
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0